Referencie

 

POĎAKOVANIE – vodič MHD
Vážený pán riaditeľ!
Chcem sa v mene mojich zahraničných priateliek a kolegýň poďakovať Vám, firme Veolia, ale hlavne p.vodičovi busu, ktorý dňa 21.4.2010 poobede pracoval na autobuse č.19. Nakoľko moje spolupracovníčky v meste poblúdili, nevedeli sa zorientovať a v cudzom jazyku ani spýtať sa na tú správnu cestu, oslovili vodiča autobusu, ktorý nielenže dokázal plynule komunikovať dvoma svetovými jazykmi (angl. a fran.), správne ich navigovať na autobusovú stanicu (o.i. informovať o stanovištiach medzinárodných liniek), ale počas cesty im aj prezentoval Vaše krásne mesto. Prístupom, ochotou a sympatickým postojom Vášho zamestnanca spropagoval krásu nielen mesta Nitra, ale aj samotného Slovenska. Vodičovi, ktorý sa predstavil len ako Brian, by som rada odovzdala pozdrav od Caroline a Joanny a vyslovila vďaku.

S pozdravom
                     

POĎAKOVANIE – projekt  Bezpečná škola
ZŠ kniežaťa Pribinu v Nitre Vám vyslovuje veľké poďakovanie za veľmi pekne pripravené podujatie – projekt Bezpečná škola pre našich najmenších žiakov. Dňa 16. apríla  2010 sa ho zúčastnili žiaci I.C a o ďalší týždeň aj I.B a I.A – dopravná výchova v areáli VEOLIE, dopravné ihrisko, čo hlavne vďaka pani Vilčekovej -  ktorá bola veľmi ústretová a príjemná pri každom vybavovaní akcie – sa to všetko veľmi dobre podarilo. Zároveň ďakujeme aj riaditeľstvu VEOLIE, že toto hodnotné podujatie podporili a umožnili zorganizovať. Veríme, že toto podujatie nebolo posledné a že sa týmto spôsobom budeme stretávať naďalej a tak skvalitňovať dopravnú výchovu najmladšej generácie.
S pozdravom

POĎAKOVANIE – vodič MMD
Vážené dámy a páni,
píšeme Vám , lebo to považujeme za správne a nevyhnutné, vyjadriť náš názor na pána šoféra, ktorý obsluhuje pravidelnú linku Zlaté Moravce - Bratislava s odchodom každý pracovný deň o 6.40 zo Zlatých Moraviec a o 7.20 z Nitry. Musíme vyjadriť pochvalu a veľkú spokojnosť s prácou hore uvedeného pána šoféra. Treba mu poďakovať za jeho ľudský prístup, slušnosť, ochotu a ústretovosť k cestujúcim a v neposlednom rade aj dochvíľnosť a presnosť, s ktorou sa pravidelne (niektorí denne) stretávame na uvedenej pravidelnej linke. Boli by sme radi, keby takýchto šoférov bolo čím viac a tiež, aby takíto ľudia boli za svoju prácu patrične ocenení, pretože sú prínosom pre Vašu spoločnosť a príkladom aj pre ostatných kolegov.
S pozdravom                                                 
                      

POĎAKOVANIE – zájazd
Dobrý deň,
absolvoval som zájazd na Zauberg s Vami. Bol som milo a príjemne prekvapený ochotou vodiča, ktorý sa pre nás snažil urobiť maximum, napr. zastal tak aby sme nemali ďaleko na vlek ráno a až potom preparkoval. Sú to síce detaily, ale na nich záleží.
Chcel by som sa mu aj prostredníctvom Vás ešte raz poďakovať a v celej našej firme už vedia o Vás, Vašich službách a majú tu najlepšiu referenciu - spokojného klienta. Ak tomu počasie dovolí rád by som absolvoval minimálne ešte jeden takýto zájazd.
(28.2.2011)
Prajem pekný deň!
                                  

POCHVALA – pracovníčky obchodných miest EZČK

Chcela by som vyjadriť vďaku a úctu pracovníčkam, ktoré vydávajú elektronické zálohové čipové karty, menovite p. Tarandovej, ktorá robí nad nitrianskym trhoviskom. Ich pracovný prístup je príkladný, vzorný a vzorový. Sú ochotné, trpezlivé (a mimochodom, majú toho dosť).
Ešte raz za Vaše vzorné pracovníčky vrelá vďaka.
(2.3.2011)
S úctou

 

POĎAKOVANIE - výlet

Dobrý deň,
chcela by som sa Vám poďakovať za veľmi dobre zorganizovaný výlet za celý deviaty ročník ZŠ Pri Kríži v Dúbravke. Naozaj všetko bolo veľmi dobré. Autobus bol veľmi pekný a moderný aj napriek zápcham v Poľsku kvôli ktorým sme nestihli náš termín, vo Wiwliczke sme nečakali na soľnú baňu takmer vôbec a hneď sme sa dostali na rad. Naša sprievodkyňa po Wieliczke a Krakowe bola tiež veľmi príjemná a oceňujem jej trpezlivosť, čo je pri našich deťoch častokrát ťažké. Oceňujeme, že ubytovanie bolo blízko centra a čo ocenili najmä naše deti aj blízko obchodov. V Oswienčime bolo všetko dobre zorganizované a nemali sme s ničím problém.
Ďakujem teda aj Vám za to, že ste mali trpezlivosť to vydržať s našimi ukričanými a často krát otravnými deťmi. V neposlednom rade Vás chválim aj za veľmi dobrú cenovú ponuku a tiež za to, že ste mali s nami dosť problémov ohľadom obsadenia počtu miest, ale vždy ste jednali s nami na profesionálnej úrovni.
Zatiaľ som aj od detí a rodičov počula len samé dobré odozvy, takže verím že aj Vy ste nám pomohli v tom, aby mali tieto deti veľmi silný a dobrý zážitok do konca života.
Vašu firmu budem všade odporúčať a v dobrom hodnotiť a verím, že naša spolupráca bude ešte pokračovať.
(24.5.2011)

POĎAKOVANIE – posilňujúce spoje

Dobrý deň,
chcela by som sa Vám poďakovať za vyriešenie problému s cestovaním našich detí, sme radi, že ste pridali posilňujúce spoje z Vrábiel do Nitry ráno 6:50. Keďže naše deti nastupujú v obci Babindol, často sa stalo, že sa do autobusu vôbec nezmestili a nestihli prvé vyučovacie hodiny v školách. Tento problém s dochádzkou prekážal triednym učiteľom a dávali našim deťom neospravedlnené hodiny. No aj napriek Vašej snahe a porozumeniu šoféra sa stretávame s arogantnosťou cestujúcich, ktorí drzo reagujú na upozornenia, aby využili cestovanie v autobusoch, ktoré neprechádzajú našou obcou ale idú priamo z Vrábiel do Nitry. Tieto ich drzé reakcie smerujú bezdôvodne nielen na šoféra, čoho sme už boli svedkami, ale aj na nás cestujúcich, ktorí len bránime naše deti. Budeme radi, ak aj v budúcnosti budú môcť cestovať do škôl bez obáv, či sa v autobuse ešte nájde pre nich voľné miesto.
(19.9.2011)
S pozdravom
                      

POCHVALA – vodič MHD a dispečing

Dobrý deň,
chcela by som poďakovať pánovi šoférovi, ktorý robil dňa 20.10.2011 linku číslo 28, presnejšie končil na Viničkách cca 17.25 a potom už šiel len na firmu. Vystupovali sme so synom na konečnej spolu asi s 3 ľuďmi. Večer sme si všimli, že nemá peňaženku s peniazmi, čipovou kartou a zdravotnou kartou. Na druhý deň som volala na dispečing, pán kontaktoval šoféra a ten peňaženku mal a odovzdal ju na dispečing, kde sme si ju prevzali.
Zároveň by som chcela pochváliť aj dispečing, pretože boli veľmi milí a ochotní. A som strašne rada, že ľudia ako je tento konkrétny pán šofér ešte existujú.
Veľmi pekne Vám ďakujem.
 
S pozdravom 
                      

POĎAKOVANIE – nízkopodlažný autobus

Dobrý deň,
chcela by som sa Vašej spoločnosti aj týmto mailom poďakovať, že na trase Topoľčianky- Zlaté Moravce máme nový nízkopodlažný autobus.
Keďže som mamička s bábätkom, nemáme auto takže som odkázaná na prepravu autobusom, je to nesmierne uľahčenie pre mňa, keďže sa dokážem zariadiť lebo viem, v ktorú hodinu pôjde tento spoj, že sa nemusím stresovať a nechávať bábätko stále doma ale kľudne si ho môžem zobrať so sebou, či už k lekárovi, na plávanie bábätiek alebo len tak na nákupy.
A myslím, že to bude uľahčenie aj pre ostatné maminy alebo imobilných ľudí, ktorí budú môcť tento autobus využiť.
Prajem veľa úspechov a ďalších niekoľko takýchto autobusov aj pre ostatne dedinky, mesta.... :)                        

    BA.zip